הושעתה מתפקידה אחות רפואית שהביעה תמיכה בטבח

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הושעתה מתפקידה אחות רפואית שהביעה תמיכה בטבח

מנכ"ל משרד הבריאות השעה באופן מיידי עובדת מערכת הבריאות שהביעה תמיכה בפעולות הטרור הרצחניות שהתרחשו בשבת. במקביל, עיריית ירושלים במסר חד משמעי לעובדיה: כל עובד שיביע תמיכה בטרור או באויב יפוטר מידית

צילום: Atia Mohammed/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאבק באויבים שבפנים, בצל המלחמה בישראל: מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, החליט על השעייה דחופה של עובדת מערכת הבריאות שפרסמה פוסטים בעלי התבטאויות לאומניות וגזעניות התומכות בפעולות הטרור הרצחניות שהתרחשו בשבת. העובדת, אחות במקצועה, מושעית באופן מיידי החל מהיום (רביעי).

"משרד הבריאות מגנה בכל תוקף כל התבטאות התומכת במעשי הטבח הנוראיים שעלו בחייהם של מאות ישראלים. עובדי מערכת הבריאות כולה, יהודים, מוסלמים, נוצרים – דרוזים וצ׳רקסים כאחד – פועלים ויפעלו תמיד יחד בחמלה ואהבת אדם על מנת להציל חיי אדם", נמסר.

בימים האחרונים כתבה מנהלת בכירה בעיריית ירושלים אמירה סלמן "07.10.23 זה יום הניצחון של הדור שלנו פלסטין". בעקבות כך פנה ארגון בצלמו לעיריית ירושלים והיא פוטרה באופן מידי מעבודתה.

בהמשך לכך, אתמול נשלח מכתב מהנהלת עיריית ירושלים לכל עובדי העירייה ועמותות הבת שלה וכן עובדי כוח אדם  במכתב נכתב בצורה שאיננה משתמעת לשני פנים כי כל עובד אשר יביע תמיכה בטרור או באויב יפוטר.

במכתב החתום על ידי ראש מינהל משאבי אנוש ליאור ישראלי נכתב בין היתר: "על עובד עירייה להימנע מהתבטאויות , לרבות באמצעי מדיה שונים העלולות לגרום להסתה לאלימות לגזענות או לפגיעה ברגשות הציבור. הנהלת העירייה מייחסת לכך חשיבות רבה והיא תפעל לנקיטת צעדים משמעתיים נגד עובדים שיפעלו בניגוד לאמור".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "אני מברך על המכתב העירוני. וקורא לכל הרשויות והגופים במדינת ישראל לנקוט בצעד דומה. כל מי שרק חושב לתמוך באויב יחטוף מהלומה שלא ישכח לעולם ולא ימצא שום עבודה בישראל".



1 תגובות

מיין תגובות